a little chinese boy
♥ welcome to my blog . do read do follow ^^ . enjoy and thanks for visited . i am Muhammad Fauzi Chan Bin Ahmad . 17 years old . nice sexy man ♥ <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7997504953619416164\x26blogName\x3da+simple+chinese-malay+boy+%E6%B3%95%E7%BA%AA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/\x26vt\x3d-9108491782699681180', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Red Lollipop
Stories | Me | You | Them | Together





11 January 2013 6:24 AM | 6:24 AM | 0 comments


my dear Fatin Shakinah Jowail

. siapa dia ni ? dia ni laa buah hati aku ^^ beb , already taken by me laaa . stop trying kalau na usha . ni poji mali mau pukul kau . buang jauh jauh niat kalau nak memiliki dia selagi wanita ni milik aku . how i know 'she' ? cinta burung biru laa beb . haha . aku kenal dia nan satu excident yg memalukan bagi aku --' haha .  


begini ceritanya , dia ni ada retweet satu tweet aku . aku ingat dia ni schoolmate aku form2 sekarang . so aku mention laa dia , " wah budak kecik ni ada twitter siod" . aku buat sedemikian rupa sbb muka diorang sumpah seiras . then dia reply " eh , da lama ada da . btw siapa ni ? " . start dari situ aku dah syak yg aku ni salah orang . sekali betul apa yg aku jangkakan tu . perhh memang bengang bila dia cakap yg dia udak SMKKS n baru lepas habis SPM . perhhh atas aku n aku cakap dia form2 . malu kaan .hahahaha . 


then mulaa laa kenal sikit sikit nan dia n hatia ku berdetik yang aku jatuh hati nan dia . dia ni comel , baik , sporting , nice bilaa layan aku n dia ni boleh di katakan yg sekepala nan aku . haha . unik kan minah ni . gadis idaman aku gitu :3 dia terima aku seadanya n aku pun terima dia seadanya . aku minta nombor dia n kiteorang start laa conversation . haha . aku kawan kawan nan dia then aku dah takleyh menipu diri aku , aku jujur nan dia yg aku jatuh hati nan dia . dia macam terkejut n anggap aku memain . haha . ta sayang , i serious with my word that i said to you . huhu . 


dia kata dia nak kenal nan aku dulu . haha nampak kan aku ni gelojoh . haha . nope laa . aku buat demikian keran aku tak nak kehilangan orang aku cinta . tp aku tak laa sekejam tu , aku bagi dia time dalam dua minggu gitu . so dalam jangka masa gitu aku n dia kenal laa each other . so pada tanggal 1 January 2013, aku melamar dia dengan lafaz bismillah . n dia accepted me :3 huhu gembiraa beb . cehh haha . aku couple nan umur sebaya nan kakak angkat aku . haha . ta kesah laa . bukan first time kan . yg penting hati tu . kita pun dalam proses mengenal hati memasing . doakan kebahagiaan kami ea . haha . aku ikhlas mencintai kau setulus hati aku . 


last says , kepada Fatin Shakinah Jowail , kau dah curi hati aku so kau jaga lah lelok ea . setulus cinta ni ta pernah aku mungkarinya . aku mencintai kau . thanks kerana menerima aku seadanya comel :) maafkan aku kalau aku ada melakukan kesalahan nan kau sayang . aku ngengada sume , gaduh , cemburu nan kau un . kita ni ber jauhan kan . jarang meet . so you jaga diri you lelok kayy . jangan curang :P haha . jumpa kat hari pernikahan kita ea sayang . haha . poyooo . in sya Allah . Iloveyousomuch sayang . btw , yg i cakap i ada kerja tu m i nak focus siap kan entri ni untuk u , bukan nak busy nan perempuan lain sayang . always thinks positive ea sayang . seem like what you said to me sayang :3 be mine forever can sayang mushuk ? muuaaaahhhhhhhhhhh :*