a little chinese boy
♥ welcome to my blog . do read do follow ^^ . enjoy and thanks for visited . i am Muhammad Fauzi Chan Bin Ahmad . 17 years old . nice sexy man ♥ <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7997504953619416164\x26blogName\x3da+simple+chinese-malay+boy+%E6%B3%95%E7%BA%AA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/\x26vt\x3d-9108491782699681180', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Red Lollipop
Stories | Me | You | Them | Together





nuris si pendek ^^
11 January 2013 5:14 AM | 5:14 AM | 0 comments

Name :  Nurismalin Binti Chairil Anwar 
Age : 15 years old 
School : SMK Tengku Ampuan Jemah 

kenal siapa minah dalam picture kat atas ni ? baca laa dulu nama dia then baru aku terang kan ^^ dah baca , good ! so the story is about Nurismalin Binti Chairil Anwar . comel kan dia ? haha . aku jumpa dia at twitter time dia ngah minta sedekah kat aku . bahaha :D ada ke orang minta sedekah at twitter ? poyoooo ni . haha . budak ni stay at Klang , Selangor . am i right Chaisy ? hihi siapa Chaisy ? nickname minah ni . pelik un . aku pun tak tahu macam mana nama dia boleh bertukar begitu sekali . haha . abaikan abaikan .dia ni seorang yg gila gila , sporting , happening sume . dia ni laa yg teman aku time aku boring at Twitter tu . btw , dia ni kalau sound , memang sound tegak . ada sekali aku tanya dia ada whatsapp tak ? dia jawab ada so aku minta laa . then dia boleh post tweet , budak zaman sekarang ni canggih kan , nak mintak nombor telefon kena tanya whatsapp dulu gitu . perh bengang n terasa gilaa aku --' memang aku cakap minah ni brutal betul :P umur baru 15tahun tapi permikiran dia like budak atas aku . 


first aku macam terkejut au time dia cakap yg umur dia 14 tahun (first time tegur) , muka matured gilaaa . aku act suka org yg muka matured ni . aku tertiba TERsuka lak minah ni sebelum aku kenal awek aku . okay awkward --' hahaha . tapi tak laa jatuh hati membatak gitu . suka gitu je . aku suka nengok mata dia walaupun aku ta pernah meet dia . haha . cuba nengok pic yg aku upload ni . haha . besar kan . aku suka nengok mata yg lelawa ni even orang tu lelaki . hey aku bukan GAY ! still lelaki sejati beb . haha okayy dah melalut :P  


aku ajak dia turun JB tapi aku sendiri yang takut . haha . ye laa budak kecik nak turun JB dari Klang tu . jauh beb . kesian . takpe , one days kalau ada jodoh kita kan ketemu jua . ohh gitu . haha . in sya Allah . dia ni single , tapi dia dah falling love gilaa nan crush dia , Amin . area KL juga laa . aku lupaa . act beb , aku tak tahu Amin tu yg mana satu . aku nengok twitcon dia , ramai noh lelaki . confuse beb . hahah . takpe , nanti perkahwinan kau n dia , aku tahu juga dia yg man kann ^^ yg penting aku VVIP . sudah di tempah gitu . haha . nak kahwin dalam dewan gitu . berangan . bahaha . aduh budak PMR ni --' bhahaha .


lastly , aku gembira dapat berkenalan na kau beb ^^ hope kita boleh berkawan , bersahabat selamanya :) jangan bersedih kalau dalam kedukaan . terus menangis sehaja . kerana dengan menangis tu tanda kita meluahkan sesuatu yg kita pendam . huhu . aku ada sentiasa kalau kau perlukan teman . in sya Allah .and hope we can meet one days even for the while right budak gila pendek comel ? :D goodluck for your PMR's examination . 

p/s : sorry curi pic kau ^^ khas untuk kau :)