a little chinese boy
♥ welcome to my blog . do read do follow ^^ . enjoy and thanks for visited . i am Muhammad Fauzi Chan Bin Ahmad . 17 years old . nice sexy man ♥ <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7997504953619416164\x26blogName\x3da+simple+chinese-malay+boy+%E6%B3%95%E7%BA%AA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/\x26vt\x3d-9108491782699681180', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Red Lollipop
Stories | Me | You | Them | Together





malam ku suram
24 December 2012 7:44 AM | 7:44 AM | 0 comments

assalamualaikum

sohai ^^ hmm bosan betei . ta tahu nak buat ape . ni lah yg selalu aku rasa pada waktu malam . kalau siang tu okayy lg . ade jugak keje , ni bila da malam , aku just teperap dalam bilik je . kalau ada event midnight je aku kuar . bosan ohh bosan ~ selalu nya ada lah orang yg teman texting nan aku memalam ni . now da jarang . dia pun da kerja . siang dia kerja , malam dia rest . so aku tak nak laa kacau . biar je dia rehat . nanti merancau mcm irg gila kang ta dapat rehat .

cuti sekolah dah nak habis n 'Kembali ke Sekolah' pulaa yg baru nak bermulaa . sumpah aku da ta de soul nak bersekolah apetah lagi next year SPM . aku still lagi dalam dilema yg menggerunkan pasal result akhir tahun aku 2012 --' fuhhh aku ta dapat bayangkan macam mana result SPM aku ~ aku takut . takut gilaa beb . aku tak kesah nak kerja apepun tp aku just fikirkan masa depan aku , isteri , anak anak , rumah , makanan , MAMA n PAPA . kalau bujang , kerja angkat sampah pun maybe cukup untuk aku , tapi kalau da berkahwin ? pandai pandai laa fikir acano nak cekau duit beb . so , aku nak capaikan hasrat dan impian aku and mama papa aku . aku kena belajar struggle habis habisan for this year . satu tahun sahaja . tak lama maybe untuk aku dengan semangat yg baru demi mencapai sesuatu yg aku inginkan .

mampu ke beb aku nak mengharungi tahun 2013 ni ? adehh parah parah --' banyak betul aku berfikir . aku tak tahu aku boleh fokus ke tak KALAU aku diturunkan kelas . hmm . papa kata tak apa kalau turun kelas , nanti ada geng tok bincang . ni kalau duduk kelas 5SN1 , dala budak lelaki melayu seorang . ta de geng . dari apa yg papa aku cakap ada betul ye tapi banyak beb cabaran ye ~ tu jee ~ aku tak kesah kalau semua da dalam mood SPM , kalau yg still dengan mood form4 ye acano kann . still lagi meroyan bagai . hmm aku hope semuanya okay n berjalan dengan lancar . aku nak 9A tu ! nak nak nak ! nak tapi tak usaha takde makna ye kann --' bodoh , haha
\
tu je laa entri pasal malam ni , nak sambung gaming . meet me at twitter :) hm to el : selamat malam el :|