a little chinese boy
♥ welcome to my blog . do read do follow ^^ . enjoy and thanks for visited . i am Muhammad Fauzi Chan Bin Ahmad . 17 years old . nice sexy man ♥ <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7997504953619416164\x26blogName\x3da+simple+chinese-malay+boy+%E6%B3%95%E7%BA%AA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/\x26vt\x3d-9108491782699681180', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Red Lollipop
Stories | Me | You | Them | Together





HOLAA ^^
17 December 2012 5:54 AM | 5:54 AM | 0 comments

hai assalamualaikum ^^
da lama beb ta buka n update blog . url blog aku sendiri pun aku lupaa ^^ da lama ta taip berjela jela mcm reporter ^^ sori laa da lama ta update sbb malas . malas na bukak pc . dulu pakai lappy je tp skrg lappy kakak aku da bawa per UTM dia . all ta pe laa , bukan ada sesiapa kesah pun un aku update ke tak :P korang kalau na jumpa aku or berborak nan aku , cari aku kat twitter je . cari @fauzichanTSF . ni twitter aku ^^ follow laa , aku ta sombong laa . aku ni gila gila . haha . apa na update ek ? haha ni laa akibat ye da lama ta update . otak da jadi tepu daaa . hahah .

nak tahu tak ? aku in status Single au . bhahaha :D jakun benor aku ni . ta de laa . aku da single dalam jangka masa 1bulan lebih kott . ta pernah aku single selama ni act . nampak kan macam aku ni playboy . tapi sebenar ye tidak . ni semua kerana nafus . bukan nafsu serakah . ni nafsu nak berteman kerana jeles nengok couple yg lain . haha . papejelaa . tapi betul kata ex aku , single or couple sama je sebenar ye . ta da beza ye punn . still aku contact nan teman teman aku terutama ye ex aku yg sorang tu . haha . dia tu istimewa sikit untuk aku . ntah laa . dia da bomoh aku kot dulu time couple . haha choi laa .

senyap ta senyap , pejam celik pejam celik , lagi dua minggu je cuti akhir tahun 2012 da na habis . macam sekejap je tapi itu laa kenyataan ye kann .dalam cuti sekolah ni , aku ada kerja part time , aku kerja kat Pizza Hut Saleng . syok laa ada pengalaman bekerja . cari duit sendiri . tp ta berapa dapat galakan dr family aku laa sebab aku still student . nenek aku kata dia risau kalau aku kerja lai lagi time hujan . dia selalu doakan aku ^^ love you nek :3 papepun aku da resign . tapi sayang , aku burn dalam RM200++ , kalau ta gaji aku da RM1000++ . ta pe laa . asalkan dapat . syukur . janji ada bajet aku nak belanja member member aku makan . yg lebih aku simpan tok something ^^

so now kerja aku duduk rumah , pergi tuisyen n study je for SPM 2013 . cuak bhai . sumpah cuak . aku ta leyh na bayangkan macam mana SPM aku nanti kalau aku still memain . result akhir tahun form4 aku teruk gilaa . hampa siod . bapak aku da bising . aku dengarkan jelaa . aku tahu dia mahu yang terbaik untuk aku . ye papa , apik akan buat yg terbaik untuk banggakan papa . in sya Allah . papa doakan kay . amin .okayy jugak aku update kali ni . haha . ta tepu laa ni :D thats all for tonight . in sya Allah esok masih ada . assalamualaikum blogger ^^