a little chinese boy
♥ welcome to my blog . do read do follow ^^ . enjoy and thanks for visited . i am Muhammad Fauzi Chan Bin Ahmad . 17 years old . nice sexy man ♥ <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7997504953619416164\x26blogName\x3da+simple+chinese-malay+boy+%E6%B3%95%E7%BA%AA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/\x26vt\x3d-9108491782699681180', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Red Lollipop
Stories | Me | You | Them | Together





FSK ,,
14 July 2012 6:15 AM | 6:15 AM | 0 comments


Assalamualaikum ,

awak , da lama kan kita ta bertegur , apatah lagi berborak ~ hmm , dulu sy pernah berfikir , mungkin masanya akan tiba nanti untuk kita seperti dulu kala tetapi da jadi lain daripada apa yg saya fikirkan tu ~ lebih kurang dua minggu gitu kita ta bertegur kann . pernah saya terlintas untuk text n call awak , tapi saya takut :/ saya takut awak ta layan saya , sedangkan saya chat awak pun macam nak ta na je layankan ~ awak , do you hate me ? hmm :( okayy saya tahu awak ada masalah BF awak . saya pun ada masalah nan GF saya . saya ingin sangat luahkan ye at awak sebab saya percaya , awak sahaja yang bole beri nasihat , pandangan n bole buat saya tersenyum kembali . saya betul-betul sunyi tanpa awak ~ hmm maybe saya ta patut cakap ni tapi saya betul-betul rindu kan segalanya tentang awak :'( saya perlukan 'khidmat' awak dalam diri saya . hmm , awak bila kita na bergelak , bertegur , makan , n other bersama-sama ? saya na dengar sedawa awak lagi ~ hmm :(

its sokay laa . FSK , awak ada masalah kan . ni nasihat saya , terpulang laa mahu dengar or ta ~ awak memerlukan seseorang yang bole menjadi tempat luahan perasaan awak . seseorang yang awak percaya . seseorang yang telah awak kenali dengan mendalam . SAHABAT . itu nama yang sesuai untuk semua isi-isi yang saya terangkan ue . luahkan laa segala problem awak , kalau awak pendam , percaya laa , awak akan sakit . saya tahu awak ni jenis pendam sahaja . ta mo okayy , luahkan . biar sakit di luar , jangan sakit di dalam . kalau bole , jangan sakit dua dua ~ saya ta na pun awak sakit sikit punn . ye cinta ini membunuh tetapi cinta ini dapat dijinakkan dengan kesefahaman . bawa bebincang laa jika bole . jangan bertindak melulu . berfikir panjang dulu kay saya ta suka laa nengok awak bermuram sahaja at dalam kelas semua . senyumlaa kay :) senyum laa selagi kita bole senyum . nescaya senyum itu dapat mencairkan hati yang sekeras gunung pun .

next week da exam kan , tenangkan fikiran awak kayy . ta mo tension-2 aw , nanti kalau awak tension-2 dalam exam awak ta leyh fokus pulaa . nanti result lagi tension pulaa . good luck for your examination ea budak kecik :) nanti bila da tiba masa nya , bila takdir sudah menentukan nya , kita akan bertegur n kambali seperti sedia kala . insyaallah . maafkan saya kalau saya ada buat salah pape kat awak . I M Y S M