a little chinese boy
♥ welcome to my blog . do read do follow ^^ . enjoy and thanks for visited . i am Muhammad Fauzi Chan Bin Ahmad . 17 years old . nice sexy man ♥ <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7997504953619416164\x26blogName\x3da+simple+chinese-malay+boy+%E6%B3%95%E7%BA%AA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/\x26vt\x3d-9108491782699681180', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Red Lollipop
Stories | Me | You | Them | Together





our first date
16 March 2012 1:07 AM | 1:07 AM | 0 comments

*pic ni bukan pic kiteorang date ^^ ni pic kem
ehheeemm ehemm . haha . 15 MAC 2012 , aku date nan my little muncedd . hihi . first time kuar nan dia hanya berdua , selama ni kuar mesti ada yg mengikut ye . tp kali ni takk , hanya berdua saja nan dia . pukul 11 pagi kiteorang gerak ke Skudai Parade je coz bandar kotak tutup , sumpah dia comel sangat . warna pinkk haha . ingat na macing nan dia tapi aku ta da baju pink , aku pakai baju hitam je . kat Skudai Parade kiteorang nengok movie Cinta Kura-Kura , awalye na nengok cite John Carter tp movie ue start lambat . bole laa best ye cite Cinta Kura-Kura ue . lawakk . gelakk je dalam tu . lepas nengok wayang , ingat na makan tapi dia kata da kenyang , maybe makan pop corn mayak sangat kott . kiteorang makan je aiskrim McD , then lepakk kat depan KFC . start berbual-2 , blalalala then dia amek enset aku , dia nengok then dia hentak sekuat-kuat tidak enset aku ue . mule-2 aku senyum kata napa , dia kata saja je , so , aku biar je laa . then aku paggil dia , dia buat donno je . aku pelikk --' aku punn tanya napa , dia kata ta da pape . sedih kott time ue rasa ~ hekhek . aku macam na nanges bila dia macam ta na layan aku . then aku pujuk-2 , baru dia okayy . rupanya dalam fon aku ue ada nama yang ta sepatut ye ada ~ terus aku buang nama tu . lega nengok dia senyum :D kiteorang pun balik , dalam bus aku genggam tangan dia , rasa macam ta na lepas kann dia pulang je . aku na bersama nan dia setiap masa , tapi apakan daya kann ~ dia bisik at telinga aku , ILOVEYOU . SWEET dia haha . aku punn buat benda yang sama at dia . sayang , b cinta kann bb sangat-3 MUAAHHHH ! jangan tinggalkann b ea sayang ~ b ta na hilang bb lagi