a little chinese boy
♥ welcome to my blog . do read do follow ^^ . enjoy and thanks for visited . i am Muhammad Fauzi Chan Bin Ahmad . 17 years old . nice sexy man ♥ <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7997504953619416164\x26blogName\x3da+simple+chinese-malay+boy+%E6%B3%95%E7%BA%AA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/\x26vt\x3d-9108491782699681180', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Red Lollipop
Stories | Me | You | Them | Together





perhijrahan sekolah
12 January 2012 3:45 AM | 3:45 AM | 0 comments

ASSALAMUALAIKUM

ORANG yg selalu cakap kalau da lama ta post , mesti berhabukkan blog dia . haha . pelik pelik . macam mana laa boleh sampai berhabuk . ni poji da lama ta post bukan apa , coz busy ngan sekolah . busy ngan segalanya . haha . okay just leave other things behide . just focus at my entri . cewahh . anak mat salleh laa sangat kann . haha .

okayy , lets start it . entri kali ni aku na story morry pasal perhijrahan aku ke sekolah baru . wehee . first dalam hati papa cakap macam tu , rasa macam na tolak sehabis-habis ye cadagan tu tapi bila papa da bagi 'ceramah' pasal kebaikan nya , aku akur ngan keputusan itu . aku just follow je . secara jujurnya , hidup aku ni mak ayah aku yang atur kann haluan nya . sebab mereka yang makan garam sebelum aku kann . aku ingin mereliasasikan impian bapa ku untuk menghantar aku berkerja di Pelantar Minyak di Dubai . gaju mampu cecah bebelas ribu ringgit . mampu untuk aku sara family aku ^^

okayy back to 'Pindah' story , tarikh aku check out from SMK SULTAN IBRAHIM 10.01.2012 .baik number . haha . perasaan tu jangan cakap laa . sedih gaban bhaii . sedih tinggal kann kawan , aku da sebati kott ngan SMKSI . ngahhh ~ aku rindu korang kat sana sangat-2 lagi-2 elmo aku . hari-2 aku nengok pic dia dalam dompet aku . tembam haha .

esok kann hari ye , aku sign in kat SMK INDAHPURA 1 . perasaan malu segan gabra cuak semua ada . haha . tp takpa laa , ramai gak kawan aku kat situ yg sudi menemani aku . hihi . masuk situ aku dibawa ke pejabat , cewahh haha . tengs bro aku ZAHIRUDDIN . dia laa yg first aku jumpa sebelum masuk ke pintu pagar sekolah .da tunggu dpn pejabat , tunggu GPK HEM ,dia pula bawak aku jumpa guru kelas . perh dapat guru kelas yg sempoi na mati . haha . sampai kat hall , mcm biasa laa apa yg budak baru buatkan , jadi budak nerd laa kan . diam je . haha . time nyayi lagu sekolah , satu haprak aku ta tahu . buat donno je . haha . lama-2 tahu laa tu kann . semua budak macam pelik je kann nengok aku . haha . mana ta ye new student jalan at center hall . semua nengok laa . aku kat situ di kenalai laa gakk n sempoi je paggil aku KUMOK . haha . ta pa . ta kesah punn .

reason aku masuk SMKI 1 tok tukar aliran sains tulen ke aliran sains teknikal . tu je . so kelas aku now 4 Teknikal . hihi ^^ ramai laa gak geng lama aku at situ tp yg ramai kelas lain-2 laa . so , aku perlu sebatikan diri ngan keadaan kat situ ngan cepat coz ada dua tahun je aku nak study semua tu sebelum sampai ke SPM . aku na bangga ibu bapa aku , so belajar bersungguh la kann . doa kann yang terbaik laa ea tok Muhammad Fauzi Bin Ahmad ni . so , jari jemari ni punn da lenguh , hw punn masih ada perlu diselesaikan . tengs for reading yaww . love you all


my old school
lencana n pintu masuk SMK Sultan Ibrahim


my new school
lencana n keadaan sekolah SMK Indahpura 1