a little chinese boy
♥ welcome to my blog . do read do follow ^^ . enjoy and thanks for visited . i am Muhammad Fauzi Chan Bin Ahmad . 17 years old . nice sexy man ♥ <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7997504953619416164\x26blogName\x3da+simple+chinese-malay+boy+%E6%B3%95%E7%BA%AA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/\x26vt\x3d-9108491782699681180', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Red Lollipop
Stories | Me | You | Them | Together





a day that I would never forgeted
08 December 2011 8:47 AM | 8:47 AM | 0 comments

haii , da lama tol aku tak meng-update blog nii . hehe . bak kata awek aku ' MALAS ' . haha . tp memang malas ponn . ta tau apa yang di story kann . tapi , hari ni aku tergerak hati untuk menceritakan sesuatu . jeng jeng jeng . haha . finally , i in love . weewitt . poyo kauu . nama dia ? ILY NATASYA BINTI AMIRRUDIN aku tetarik dengan sifat manja nya . auuwwww . haha . aku sayang dengan dia sangat . tp kami berjauhan . hmm . kata dia , ni semuakann DUGAAN BERCINTA . kannn . aku terima je takdir ni yang penting aku dapat bersama dia . kalau boleh hingga ke akhir hayat aku . dia manja , baik , sudi layan perangai gila aku , penyayang sehingga mempunyai ramai adik n abang angkat . tu yang membuatkann aku main cemburu dengan dia . haha . biasa la tu kann . cemburu tu makna nya sayang .

8 Disember , my second date with him . weheee . sumpah seronok , sekian lama ku simpan rindu yang mendalam terhadap dia , akhir ye terlepas jua pada hari tu . kiteorang pergi date kat City Square , Johor Bahru . aku ajak gak geng sahabat aku . Naiim , Safwan n Faiq . tengs korang sudi teman aku . hehe . kiteorang nengok movie OMBAK RINDU mula nya , aku da ready 2 helai tisu . satu tok aku , satu tok dia . tapi last-2 tisu tu ta merasa pun air mata aku . haha . sumpah aku ta rasa sedih punn . macam lawak je . haha . aku ngan dia gelak je nengok movie tu . btw , geng sahabat aku tadi tak join nengok sekali coz diorang na nengok ngan awek masing-2 nanti . so , diorag nengok movie Misteri Jalan Lama . aku na tengok ! sabar sabar . haha . bebalik pada aku ngan dia , lepas wayang ,round-2 CS laa bersama dia . woooo . haha . just pusing-2 je . usha-2 barang gitu je coz aku datang CS untuk date je . hehe ^^ and and and , kiteorang beli cinta yang terukir nama FASYA . anak perempuan kami . haha . no laa . its just one combination of name . FAUZI + NATASYA = FASYA aku sarung kan cincin tersebut di jari manis dia sebagai setia cinta ku kepada nya n dia milik aku sambil aku kata kan ILOVEYOU SAYANG . wehee ~ sumpah best dapat meluangkan separuh hari bersama si dia n geng sahabat aku . muuaaahhh korangg . terima kasihh sangat . NEVER FORGET THIS SWEET MOMENT okayy laa , sampai sini je laa story mory aku . hehe . ta reti aku bercerita . sorii . doa kan hubungan aku ngan dia berkekalan yaww . AMIN ! haha . ni ada laa sikit pic untuk santapan korang


ILY NATASYA BINTI AMIRRUDIN

MUHD SAFWAN | MUHD NAIIM | MUHD FAUZI

MUHAMMAD FAIQ | PHOTOGRAPHER

FASYA