a little chinese boy
♥ welcome to my blog . do read do follow ^^ . enjoy and thanks for visited . i am Muhammad Fauzi Chan Bin Ahmad . 17 years old . nice sexy man ♥ <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7997504953619416164\x26blogName\x3da+simple+chinese-malay+boy+%E6%B3%95%E7%BA%AA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://abcdefghiloveeyoutoo.blogspot.com/\x26vt\x3d-9108491782699681180', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Red Lollipop
Stories | Me | You | Them | Together





after PMR
22 October 2011 8:57 AM | 8:57 AM | 0 comments

wahhh ! sudahh lama aku ta blogging . PEPERIKSAAN MENENGAH RENDAH (PMR) lahh punca aku dan dunia blogger terpisah . hahah . TETAPI kini sudahh tiada lagi PMR bg tahunn 2011 ni lagi . kini aku bebas . bebas dari buku . hahaha . ayah aku dah cakap , lepas PMR nak buat apa , buat lahh . tp jangan sampai ada buat hal lagi . sumpah aku tak nak buat hal pape lagi . cukup laa . MUHAMMAD FAUZI nak berubahh ! beriakan ? haha . suka laa , blog aku . wekkk ^^ .

lepas PMR ni nak buat apa ek ? tu yg sering aku bertanyakan pada diri aku . check pada list aku :
  • hang dengan member dan sewaktu dengan ye
  • main futsal
  • bercuti di PULAU TIOMAN dengan member *still dalam perancangan
  • belajar balik jamming
  • cari awek *macam malas
  • lawatan ke MELAKA *sekolah JUVANA
  • lepak kedai mamak malam-2
  • kerja kat KFC
ENJOY habes kan . tapi semua tu aku lakukan dengan kengkawan . tanpa korang , sunyi aku .terima kasih ! wehheeee . aktiviti kat sekolah lagi laa , ta tau laa nak cakap apa , minggu pertama selepas PMR , dengar ceramah , dengar ceramah . ta datang sekolah , dapat surat amaran . aduhh . so , datang je la sekolah kann . time dengar ceramah tu , aku mula kan dengan rutin aku yg da lama tertunggak . TIDUR . hahaha . sumpah best . nengok cikgu cakap sorang-2 . tapi kadang-2 kesian jugak kan . nak buat macam mana kan , kena jugak hadapi nya dengan penuh cabaran . ak rasa sunyi sikit bila kat sekolah , dulu kat sekolah ada yang always bersama aku , sekarang ta lagi kott . dia da ada yang empunya . sumpah ta kan lupakan kau . kini kita just member baik je . hisshhh ! lupa kan poji ! lupa kannn !

new topic . ni da mau cuti raya DEPAVALLI . selamat hari raya kepada kaum hindu yaww . jangan lupa hantar maruku tu n yang penting angpau laa kalau ada . hahaha . sudah mahu cuti ni , poket kosong . kerja ponn akhir bulan baru dapat kann . sabor je lhaaa . hahaha . tapi semua tu ta jadi masalah kott . aku bukan nak pergi mana ponn kann . chill jee . okaya la aku stopp sampai sini okayy . nanti aku update new post lagi okay .

p/s : terima kasih for reading ^^ love you